Thursday, April 16, 2009


Apakah benda paling penting dalam hidup kamu?
...kedamaian...

Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
...banyak da.. beli dan terus membeli lagi..tapi setakat ari ni ialah perfume utk BF aku..

Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
...taman bunga..

Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
...sehingga nyawa terpisah dari badan..INSYAALLAH:)

Adakah kamu dilamun cinta?
...yup..dan aku ingin akhirinye dengan perkahwinan..oh TUHAN,,restuila..

Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
...restoran??? tak ingat la,,setau aku, aku lepak gerai tepi jalan je,,

Namakan buku terakhir yang kamu beli?
...buku? novel romantika matsalleh..tajuk lupa la,bace pun tak bis lagih!!

Apakah nama penuh kamu?
...Norma binti Isa..pendek dan ringkas!!

Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
...mak la,aku panggil dier mek,,,fuh rindu rase..lama tak balik kg..

Namakan seseorang yang kamu ingin berjumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
...aku nk jupe ntahla..huhhu..takde pun,,
Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri? ...mestila, tambah2 skunk duk umah sewa je,,basuh tangan je,,,

1 comment: