Saturday, April 18, 2009

TAG

TAG: 10 THINGS I WANT ON MY BIRTHADAY

------- Kiss di sini tak bermaksud cium saja.. maksud aku saat ari jadi aku aku
rasa heppy gile kalu dapat ciuman/ ingatan dari org tersayang seperti mak,ayah,kawan baik,adik..bf..bla bla..at least kalu aku tak dapat pe2pun..org wish ke..ingat kat aku..masa aku lahir kat dunia..
KASUT..

-kalu org bagi aku kasut pun best gak…J
Alat mekap

- Biasa la..popuan kan.. aku suka kalu bab dapat alat
mekap ni..suka tacap beb!!



LAPTOP

- aku sebenarnye teringin sangat nk laptop..ada pc..tapi tak leh bawa merata tempat..susah,,.aku suka main games.tgk cd,layari internet,blab la,,sume boleh kalu ada laptop..





Card besday
- aku ni sempoi je..kalu org bagi aku kad pun aku dah suka sangat2…






PAKEJ CUTI KAT PULAU

- Bestnye kalau p pulau..aku suka lihat keindahan alam.. tambah2 bila senja.. REDAND ISLAND pun jadi r..





TEDDY BEAR

- Aku suka peluk teddy bear. Kalu org badi adiah teddy bear bestnye
Tdo..mesti lena:)






NOVEL ROMANTIK

- Aku suka bace novel romantic. Kalu ada org bagi
present novel,aku suka r.






KEK BLUEBERRY

- AKU TAK SUKA SGT MAKAN KEK,, TAPI PADA ARI JADI.
AKU NAK MAKAN KEK BLUEBERRY





ROSES
- AKU NAK ROSE DARI BF..ROMANTIKA OO
tag:


--------------------------10 thing that I want on MY Bday …………………………………..
ini saja coretan ikhlas darui aku tentang benda yang aku impikan masa hari lahir aku
TQ PADA EN SHAM COZ SELALU NAK TAG AKU.. HUHU

























No comments:

Post a Comment