Tuesday, March 24, 2009

SALAH N SILAP

semalam aku berfikir tentang
slah n silap
tentang kekurangan n kelebihan manusia
aku tau
setiap manusia memang ada buat salah n silap
samada kita sengaja atau tak sengaja
samada kita sedar atau tidak
aku juga tau
semua manusia
ada kelebihan dan juga kekurangan masing2
ada yang suka kita
ada yang tak suka dengan perangai kita
jadi sekarang ni
aku
masih lagi belajar untuk terima kekurangan orang lain
sepertimana orang
menerima kekurangan aku
agar
aku jadi manusia yang NORMAL dan CERIA
tanpa ada memendam rasa

2 comments:

  1. no one is perfect..
    that's the point is..
    hehee!

    ReplyDelete
  2. sy pon xphm dgn perangai org laen,
    klu da kekurangan pd seseorg tu jgn la digelakkan...ni tak...suke berpuak2..
    that's why i dun care wat people say bout me!!!

    ReplyDelete