Sunday, May 17, 2009

tag dari en sham

Jenama handphone anda? Dan sila googlekan imej handphone



i)


ii)


Sudah berapa lama anda menggunakan handphone tersebut?

i) 4 TAHUN DA
ii) 2 TAHUN DA

Apakah wallpaper yang terpampang di skrin handphone anda. Dan terangkan mengapa anda memilih wallpaper tersebut?

i) gambar ak
u dgn BF(D)


reason: aku letak untuk aku ingat aku
sudah berpunya DAa.. Nak tau
aku ni jenis SETIA DO..HAha

ii) null la..takde wallpaper pun
reason: TEL ni xde gambar best..

Berapa jumlah ‘contacts’ yang terdapat di dalam handphone anda?

i) 124
ii) 82

Sila masuk ke ‘contacts’ dan pergi pada huruf M. Berapa kenalan anda yang namanya bermula dengan huruf ‘M’?

i) 14
ii) 8

Sekiranya diberi peluang, nombor telefon artis mana yang anda mahu?

no idea..tk fanatik la.tkde artis favorite..
kalau ade pun group jiwang n tangkap leleh!!

Berapa jenis handphone yang anda telah guna, selain handphone yang terkini?

NOKIA 3310
MOTOROLA L6

Rangkaian telekomunikasi yang anda gunakan? Nyatakan mengapa?

CELCOM DA..
aku memang takpernah ada masalah dengan CELCOM..
TEMPAT AKU GANU byk org guna CELCOM
N aku berpuas ati dengan CELCOM

Soalan terakhir. Nama orang tersayang (bf/gf) yang anda set dalam handphone?

i) sayang
ii) -@cintaku-@

1 comment:

  1. bgs la misz norma ni
    setia pd yg satu
    hope kekal hingga ank cucu na : )

    ReplyDelete